Forum Urodzeni Pod Szczęśliwą Gwiazdą Strona Główna Urodzeni Pod Szczęśliwą Gwiazdą
Mamy tyle szczęścia, że pokonamy każdego....
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy sezon / nowe wyzwania / nowe składy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 77, 78, 79  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Urodzeni Pod Szczęśliwą Gwiazdą Strona Główna -> Ogłoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lapatrenera
Administrator



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4563
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łaziska Górne

PostWysłany: Wto 20:47, 30 Sie 2011    Temat postu:

ja niestety nie choć próbowałem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcio1980
Klanowicz



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 7826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 9:59, 31 Sie 2011    Temat postu:

zagramy z aronem zapewne więc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
florens
Gość






PostWysłany: Śro 10:30, 31 Sie 2011    Temat postu:

Jest jeszcze jedno ale. Jeżeli w tym sezonie nie awansuje ligę wyżej, a wyniki na to wskazuja to sprzedaje skłąd i na najbliższe sezony przerzucam sie na grę w hokeja. Jeżeli awansuje to gram napewno dalej tym skladem co mam.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iczy
Gość






PostWysłany: Śro 10:44, 31 Sie 2011    Temat postu:

e tam w florens nie rob jaj Smile wez sie w garsc i awansuj
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
az19krzysiek
Grał z nami



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 11700
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 12:25, 31 Sie 2011    Temat postu:

kurwa kolejne oslabienie, ale nierealne, bo flrens awansuje!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcio1980
Klanowicz



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 7826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 22:35, 31 Sie 2011    Temat postu:

MOJA PROPOZYCJA NA SKŁADY. 01/09/2011 MIJA TERMIN, TAKŻE JAK KTOŚ MA JAKIEŚ UWAGI, PROSZĘ O ZABRANIE GŁOSU

URODZENI POD SZCZĘŚLIWĄ GWIAZDĄ I


Mafia Koniaka (k0niak)
↖ Sagittarius ↗ (pawcio1980)
Team Strzegom (iczy)
Srebrny Grom DK (yaretzky)
FC DROHICZYN (roleksiuk)

URODZENI POD SZCZĘŚLIWĄ GWIAZDĄ II

Langut SSA (fazik)
Rokita Brzeg Dolny (florens)
BKS Sowlany(tomek1927)
Dikili Sahil Spor (fuzzylogic)
Sapy KRAKOW (a-r-o-n)

URODZENI POD SZCZĘŚLIWĄ GWIAZDĄ III

Strzegów (hadriano)
Słupski Manchester United (simsonson)
FC Barcelona (barcel)
Gisarb Zamosc (inv)
ŁKS 1926 Łomża (az19krzysiek)

URODZENI POD SZCZĘŚLIWĄ GWIAZDĄ – LIGA REZERW

FC AMW Gdynia (artwilczek)
Golina (bax31)
Zasa Team Zielona Góra (zasa100)
FC HAMBURG (pukki)
Żuberia United (wwojtek80)
Sixdroi (Lapatrenera)
Strachówka (retroper)
Chmurek Team (hetman_zmc)
Bielany SA (iwankrk)

W meczu Ligi Rezerw może zagrać tylko 1 drużyna z klanu głównego. W meczu Ligi Klanów mogą zagrać tylko 2 drużyny z klanu rezerw.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsonson
UPSG I



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 13851
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Śro 23:42, 31 Sie 2011    Temat postu:

Trochę mnie zaskoczyło, jak zobaczyłem roleksiuka w UPSG I, ale spojrzałem na jego skład i lige w której prowadzi to powód, chyba słuszny, napewno roleksiuk się wzmocnił i jest solidnym klanowiczem/ managerem.
Ogólnie by się przydał 1 zespół podchodzący pod UPSG I/ II, ale ciężko znaleźć, nawet sam próbowałem 2 razy (0 odzewu), ogólnie OKI Smile "chyba"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iczy
Gość






PostWysłany: Czw 0:07, 01 Wrz 2011    Temat postu:

tak patrze na sklady i nie wiem co to bedzie z tego jak florens sie wyprzeda.
myslalem ze bedzie podpora na przyszlosc razem z maximusem.
jak florens teraz odejdzie i koniak zakonczy gre przynajmniej seniorami to juz nie ma o co walczyc niestety i spadek bedzie zapewniony.
albo szukac gdzies wzmocnien albo kaput klan a przynajmniej nie bedziemy juz walczyc o nic
do tego yaretzky ktory urywa punkty juz nie najmlodszy jest a z tego co widze jakos marnie z kasa u niego
trzeba kogos poszukac do klanu albo to sie rozsypie a wiem ze sie rozsypie bo w jednym klanie juz bylem gdzie nawet nawet byl sklad a pozniej rozsypalo sie bo nie bylo komu grac
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iczy
Gość






PostWysłany: Czw 0:20, 01 Wrz 2011    Temat postu:

pare pytan poslalem czy ktos nie chce zmienic klanu bo wiekszosc juz ma

i pawcio jeszcze nie zglaszaj skladu Smile ja mysle ze jednego zwerbuje a zobaczymy jak reszta


Ostatnio zmieniony przez iczy dnia Czw 0:31, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lapatrenera
Administrator



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4563
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łaziska Górne

PostWysłany: Czw 8:30, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Skład będzie podany koło 22

Iczy jak zauważyłeś wysyłałem zapytania Krzysiek tez pytał i nic, niech przynajmniej tobie sie uda. najlepsi juz gdzieś graja trzeba szukać tam gdzie juz sie prawie rozpadają np. shado

Co do składu ciekawie nie jest ale nie jest tragicznie, a dopóki ktoś sie tym interesuje dopóki taki pawcio ma czas i chęci to myślę ze jakoś sobie poradzimy, sim pewnie tez łatwo sie nie podda.


Ostatnio zmieniony przez Lapatrenera dnia Czw 8:37, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcio1980
Klanowicz



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 7826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 9:17, 01 Wrz 2011    Temat postu:

damy rade, spokojnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsonson
UPSG I



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 13851
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 9:37, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Ja wracam jakoś za 3 tygodnie z Poddąbia, aktualnie jestem w Słupsku bo kurwa jestem znowu/ dalej chory nie wiem na co, ale masakra .... Ale wracam do Poddąbia (jeszcze nie wiem kiedy ) a tak to zdycham ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artwilczek
Gość






PostWysłany: Czw 9:39, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Przecież u nas nie jest tak, że nie ma kto grać, najwyżej osłabniemy na parę sezonów, ale w końcu reszta naszych młodych kiedyś dogoni czołówkę.

Jeśli chodzi o mnie, pisałem kiedyś, że kompletnie nie obchodzi mnie gra w takim wymyśle jak LR.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsonson
UPSG I



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 13851
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 9:50, 01 Wrz 2011    Temat postu:

A co wolisz grac z plebsem z VI ligi LK 5v5, a reszta pauzuje, spójrz na skład LR, że większośc graczy ma skład po wyprzedaży i chociaż pogra się 8v8, to nie traktuj to jako LR, a spar z innym klanem :ASD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
az19krzysiek
Grał z nami



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 11700
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 10:18, 01 Wrz 2011    Temat postu:

iczy, życzę, powodzenia. Ja proponuje na forum jakis tekst zamiejscic, ze jeden z najbardziej utytułowanych klanów w historii, poszukuje wzmonien, zeby poraz kolejny stanac na najwyzszym stopniu podium, i cos tam jeszcze
wymagamy:
....

oferujemy:
...

zapraszamy

tak jak to robia inne klanu, lub w 3,4 lidze LK poszukac, koksnietych druzyn.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lapatrenera
Administrator



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4563
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łaziska Górne

PostWysłany: Czw 10:27, 01 Wrz 2011    Temat postu:

artwilczek ty i tak będziesz grał w UPSGIII
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcio1980
Klanowicz



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 7826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 10:33, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Art, jesteś zgłoszony do LR, tylko temu, ze teoretycznie dwóch najsilniejszych, biorąc pod uwagę UPSG III i LR, wpisuje się tam strategicznie. Dlatego, że "W meczu Ligi Rezerw może zagrać tylko 1 drużyna z klanu głównego. W meczu Ligi Klanów mogą zagrać tylko 2 drużyny z klanu rezerw." UPSG III i LR, to ekipy powiązane, stąd składy się podaje w ten sposób. Praktyka wszędzie stosowana. Tyle tytułem sprostowania Twojej gry w LR
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artwilczek
Gość






PostWysłany: Czw 11:11, 01 Wrz 2011    Temat postu:

simie, grałem w IV lidze. Nie wiem czy taki plebs, skoro zajęliśmy dopiero 7 miejsce.

pawcio, skoro tak, po co nam inne reprezentacje niż I w LK? Jak będziemy grać na pół gwizdka III formacją to dalej będzie ten plebs. Poprostu nie widzę takiej potrzeby, aby poświęcać lepsze drużyny z III w meczach LR, gdyby np. sytuacja w III była wyśmienita i mielibyśmy 10 pkt przewagi nad drugim miejscem. Dla mnie dobre wyniki w LR są mało istotne.

PS: Ranking 11 - aktualizacja.


Ostatnio zmieniony przez artwilczek dnia Czw 11:19, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcio1980
Klanowicz



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 7826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 11:18, 01 Wrz 2011    Temat postu:

nie kumam, o co Ci teraz chodzi art ... co ma Twoje pytanie, do mojego postu powyżej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artwilczek
Gość






PostWysłany: Czw 11:19, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Zedytowałem swojego posta.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcio1980
Klanowicz



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 7826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 11:22, 01 Wrz 2011    Temat postu:

ale Ty nie kumasz co ja pisze ... jesteś wpisany w UPSG LR, temu, że dwie ekipy z LR moga grać w UPSG III ... bax i Ty w związku z tym zawsze gracie w UPSG III ... a ktoś z pozostałej czwórki, będzie grał w LR ... UPSG III i LR są traktowane jako całość
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iczy
Gość






PostWysłany: Czw 11:39, 01 Wrz 2011    Temat postu:

taa damy rade.. ja juz widze ze nie damy rade i klan sie rozleci Razz moze wy tego nie przeszliscie ale ja przeszedlem i wiem ze jak ktos sie nie martwi na zapas to juz pozniej wielkie G z tego wychodzi Razz

trzeba na okraglo szukac ludzi.. jeden odchodzi to drugi musi przyjsc a jak tylko nam beda odchodzic no to wiadomo czym to sie skonczy
juz jest biednie w upsg 1 a co dopiero za 2 sezony gdy zabraknie yaretzkiego i koniaka no i florensa jak cos
tak dla jasnosci jesli nie bedzie zaangazowania w klan zeby to utrzymac jakos rowniez bede poszukiwal czegos innego choc pewne jest to ze mnie nie zobaczycie w ratafaka Razz


Ostatnio zmieniony przez iczy dnia Czw 11:44, 01 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lapatrenera
Administrator



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4563
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łaziska Górne

PostWysłany: Czw 11:41, 01 Wrz 2011    Temat postu:

pawcio zróbmy może jednak tak:

URODZENI POD SZCZĘŚLIWĄ GWIAZDĄ III

Strzegów (hadriano)
FC AMW Gdynia (artwilczek)
FC Barcelona (barcel)
Gisarb Zamosc (inv)
ŁKS 1926 Łomża (az19krzysiek)

URODZENI POD SZCZĘŚLIWĄ GWIAZDĄ – LIGA REZERW

Słupski Manchester United (simsonson)
Golina (bax31)
Zasa Team Zielona Góra (zasa100)
FC HAMBURG (pukki)
Żuberia United (wwojtek80)
Sixdroi (Lapatrenera)
Strachówka (retroper)
Chmurek Team (hetman_zmc)
Bielany SA (iwankrk)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artwilczek
Gość






PostWysłany: Czw 11:45, 01 Wrz 2011    Temat postu:

pawcio1980 napisał:
ale Ty nie kumasz co ja pisze ... jesteś wpisany w UPSG LR, temu, że dwie ekipy z LR moga grać w UPSG III ... bax i Ty w związku z tym zawsze gracie w UPSG III ... a ktoś z pozostałej czwórki, będzie grał w LR ... UPSG III i LR są traktowane jako całość


Skoro mamy grać na stałe to nie widzę sensu aby bawić się w takie dzielenie składów.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsonson
UPSG I



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 13851
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Czw 11:48, 01 Wrz 2011    Temat postu:

art szukasz dziury w całym ... Nie kumasz postu pawcia i nie wiem dlaczego robisz z tego taką aferę ... Jeżeli nie kumasz te co piszemy to bedziesz wpisany, jak lapa wyzej napisał w UPSG III LK!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcio1980
Klanowicz



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 7826
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 12:02, 01 Wrz 2011    Temat postu:

ok, wpiszmy wg lapy ... arta do UPSG III, sima do LR ... art, dokładnie obadaj co Ci napisałem ... pomyśl też, czemu np. EMG co sezon grając na LR w składzie LR mieli grubebolki i zajafkowo ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
az19krzysiek
Grał z nami



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 11700
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 13:08, 01 Wrz 2011    Temat postu:

panowie przemyslcie i napiszcie, jakis ladny tekscik i nich kazdy wklei go na forum miasta, może kogos w ten sposob zachecimy do gry u nas, napiszcie tylko, co a ja po KG moge rozsylac, a co doskladow, po wedlug mnie zrobcie tak jak napisal lapa (nie potrzebne sa nam pretense arta, z tego powodu)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
az19krzysiek
Grał z nami



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 11700
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 13:13, 01 Wrz 2011    Temat postu:

Greenpi napisał:
W Urodzonych Pod Szczęśliwą Gwiazdą najprawdopodobniej nastąpi odświeżenie składów. Mistrz Polski LK poszukiwał będzie zaangażowanych graczy, którzy żyją tą grą Very Happy Kilku dotychczasowych przestało czerpać radość z gierki i zaniedbuje się, stąd nastąpi ich wymiana na chętnych do gry w zespole.

Grunt to fajna atmosfera i praca dla całego teamu, a tego tam nie brakuje.

Zapytam, czy ktoś nie chciał by spróbować sił w UPSG ??

UPSG - Ekstraklasa
UPSG II - II liga
UPSG liga rezerw
UPSG III - IV liga
UPSG IV - VII liga


dzieki temu postowi, zaiteresowałem sie LK i dołaczyłem, do pierwszego lepszego klanu, ale mi tam sie nie podobało, więc chcialem sie przenieść i ten post zachęcił mnie do dołączenia do was.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iczy
Gość






PostWysłany: Czw 15:56, 01 Wrz 2011    Temat postu:

@pawcio byc moze zalatwilem kogos do klanu
nick bossman
zagadaj z nim bo ja nie bede pisal gdzie co i jak bo nie kapitanuje tu
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
az19krzysiek
Grał z nami



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 11700
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 16:00, 01 Wrz 2011    Temat postu:

brawo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Urodzeni Pod Szczęśliwą Gwiazdą Strona Główna -> Ogłoszenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 77, 78, 79  Następny
Strona 27 z 79

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin